Каталог файлов | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход                                       Пятница, 09.12.2016, 19:16 Гость  

Гость
ПОИСК ПО САЙТУ
УЧИТЕЛЬСКАЯ
РОДИТЕЛЯМ О ДЕТЯХ
ДАВАЙТЕ ОБЩАТЬСЯ!
НАГРАДА САЙТА
 Диплом ІІ степени. 2-е место в областном конкурсе сайтов педагогов
Кликни!
ЗАКАЗАТЬ!
 ПОЛУЧЕНИЕ СВИДЕТЕЛЬСТВА О ПУБЛИКАЦИЯХ
Кликни!
ВАЖНЫЙ САЙТ
</center><!-- </bc> --></td></tr></table>
<!-- </block7220> -->

<!-- <block7003> -->
<table border=
ВАЖНЫЕ САЙТЫ
 Пролетарский отдел образования г. Донецка
 Донецкая общеобразовательная школа 126
 Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
КНОПКА САЙТА
Школьный мир. Сайт учителя начальных классов Порошук Ирины Владимировны


ПОГОДА
ЛУЧШИЕ АВТОРЫ
  • Ирина
  • OlgaVasboxlbox77
  • атлантида
  • Анжеличка
  • Ленчик
  • багуся
  • Yanna
  • Linda
  • Mar1na
  • julyuv
  • Главная » Файлы » ШКОЛЬНЫЙ СУНДУЧОК » Математика

    «Подорож в Матемаленд» 4 клас.
    10.03.2014, 17:21
    1f2a237000a0.png
    «Ділення з остачею на двоцифрове число, коли частка закінчується нулем. 
    Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на спільну роботу»

    Автор: Соболєва Оксана Олегівна,
    учитель початкових класів 
    Херсонський загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 11

    КОНСПЕКТ УРОКУ МАТЕМАТИКИ 4 КЛАС
    Тема : «Ділення з остачею на двоцифрове число, коли частка закінчується нулем. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на спільну роботу.»
    Мета:ознайомити учнів з діленням на двоцифрове число з остачею, коли частка закінчується нулем; закріпити вміння учнів розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та на спільну роботу; розвивати комунікативну компетентність, математичне зв’язне мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу, кмітливість, уміння самостійно працювати, аналізувати; виховувати інтерес до математики, товариськість, взаємодопомогу.
    Урок «Подорож в Матемаленд»
    I Організація класу
    - Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Я знаю, як ви любите грати у комп’ютерні ігри, змагатися і перемагати. Ось я вам пропоную наш урок провести у вигляді комп’ютерної гри під назвою «Подорож до Матемаленда»(слайд1)
    - Кожна гра має свої правила і завдання, ось і наша гра має такі квести…(слайд2)

    - Як ви бачите, першим вашим завданням буде РЕЄСТРАЦІЯ, тобто вам потрібно записати число і класна робота.

    I I Контроль, корекція і закріплення знань
    1. Каліграфічна хвилинка
    - Друге завдання ПЕРЕВІРКА ОСОБИСТОСТІ, вам потрібно написати каліграфічно рядок цифр, щоб перевірити вашу особистість за почерком (слайд 3)
    2. Математичний диктант
    - Наступне завдання для вас ВІДВІДАЙ СУСІДА, ми запишемо математичний диктант, а потім ви «відвідаєте» зошит сусіда, щоб його перевірити.
    - Знайдіть 2/7 від 210;
    - Знайдіть частку чисел1500 і 5;
    - Сторона квадрата 9м, знайди площу квадрата;
    - Від 520 відняти добуток чисел 20 і 3;
    - Запишіть число у якого 3 сотні тисяч ,4 тисячи та 6 десятків?
    - Велосипедист проїхав 42 км за 6 годин, з я кою швидкістю рухався велосипедист?
    Відповіді: 60, 300, 81 м², 460, 304060, 7км/год. (слайд 4)
    3. Усна лічба
    - Ви так швидко виконали попереднє завдання, пропоную вам наступне УСНА ЛІЧБА. (слайд 5)
    -
    Відповіді ;720, 3, 4, 100, 50кг, 5кг.
    - Геометричне завдання (слайд 6)
    -
    - Скільки круглих тіл на малюнку? Яку назву вони мають?
    - Чим відрізняються круглі тіла від інших?
    - Скільки кубів на малюнку?
    - Якого кольору паралелепіпед?
    - Скільки на малюнку пірамід? Яка фігура в основі піраміди?
    - Яке тіло має 6 граней?

    I I I Повідомлення теми уроку
    - Перед тим як продовжити виконувати наступне завдання, хочу пояснити вам, як ділити багатоцифрові числа на двоцифрові, коли частка закінчується нулем.
    I V Робота над темою уроку
    1. Пояснення ділення вчителем.
    34565 64
    320 540
    256
    256
    5
    2. Закріплення вивченого матеріалу
    Розв’язання прикладів №933
    19691:82=240(11) 34568:64=540(8)

    - Після того, як ми з учнями вам пояснили як розв’язуються приклади, коли частка закінчується нулем, пропоную вам виконати наступне завдання САМОСТІЙНИЙ РОЗШУК. Розв'язувати приклади №934 будемо по рядах: 1 ряд - перший приклад, 2 ряд – другий приклад, 3 ряд – третій приклад.
    - Перевірте, будь ласка, відповіді (слайд 7)
    -
    - Після такої плідної праці, пропоную вам трохи відпочити та одночасно виконати наступне завдання МУЗИЧНИЙ ВІДПОЧИНОК (слайд 8)

    V Закріплення і узагальнення
    1. Задача №931
    - Відпочивши, продовжуємо подорож у Матемаленд та виконаємо наступне завдання РОБОТА З НАПАРНИКОМ
    - Аналіз задачі
    - За поданою умовою(слайд 9 клік1) розв’яжіть задачу в парі з сусідом.
    - Перевірте правильність вашого розв’язання (слайд 9 клік2)
    -
    2. Задача №935
    - Продовжуємо подорожувати, наступний квест ПОШУК ЗА ПЛАНОМ. Тут вам пропоную розв’язати задачу №935 за поданим планом (слайд 10)
    -
    - Розвязання: 4800: (4800 : 24+4800: 40)= 15 (хв.)
    V I Підсумок уроку
    - Останнє завдання, скажіть що цікавого сьогодні на уроці було?
    - Чого ви навчились?
    - Які цікаві моменти ви запам’ятали ?
    - МОЛОДЦІ! (слайд 11)
    Категория: Математика | Добавил: ksena
    Просмотров: 1450 | Загрузок: 30

    Похожие материалы
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    ПОИСК ПО САЙТУ
    УЧИМСЯ, ИГРАЯ!
    МОИМ ПЕРВОКЛАШКАМ
    ДНЕВНИЧОК АВТОРА
    ФОРМА ВХОДА

    СЕЙЧАС НА САЙТЕ
    СЕЙЧАС НА САЙТЕ
    Онлайн всего: 4
    Гостей: 4
    Пользователей: 0

    СЕГОДНЯ БЫЛИ НА САЙТЕ:
    Ирина, штефан, атлантида, Luda7782, sckola, Innessa, yuliyadolche, мария5558, danilcka, Т@нюшк@, спорт, Irisha0813, Tori, gotmituns, antipova_, akimivleva, тіна1493, dorofeuchik
    СТАТИСТИКА
    Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
    БЫЛИ НА САЙТЕ
    free counters
    Автор сайта: Порошук Ирина ВладимировнаСделать бесплатный сайт с uCoz