Тема: Квадрат. Побудова квадратів. Порівняння іменованих чисел. Розв`язування і порівняння задач. Мета:дати визначення квадрата;навчати будувати квадрат на папері в клітинку;продовжувати працювати над іменованими числами, розв` язування задач та їх порівнянням.Удосконалювати обчислювальні навички. Розвивати увагу,мислення.Прищеплювати любов до математики.
Обладнання: картки,геометричні фігура-квадрат,малюнок «Незнайки».
План I.Організаційний момент. II.Повторення матеріалу 1.Робота з картками -Ви знаєте,що математичні вправи,це гімнастика для розуму? -Так. -Діти,вранці ви знаєте,що треба робити,щоб ви були сильними? (гімнастику) -А щоб ваша голівка гарно працювала на уроках,треба робити «Гімнастику для розуму». Зараз ми з вами попрацюємо над картками. Я буду вам їх показувати,а ви будете пояснювати,як їх робити. (фронтальна робота) 12-4= 9+9= 8+9= 7+13= 16-8= 15-6= 14-7= 12+4=
2.Гра «Мікрофон» Знайди невідомий доданок. __+12=20 13+__=18 __+6=19 __+4=16 13+__=18 11+__=14 3.Хвилинка каліграфії На дошці число 8,7 -Які цифри написані на дошці? -Напишіть число6,7 весь рядок. 4.Математичний диктант -Запишіть число,яке стоїтьперед числом 40. -Запишіть число,що йде за числом 59. -Яке число стоїть між 39 і 41? -Запишіть число,в яклму 6 десятків і 4 одиниці. -Запишіть числа,що складаються А) з 5 десятків і 3 одиниць; Б) з 7 десятків і 5 одиниць; В) з 4 десятків і 9 одиниць. 5.Фізхвилинка для очей. (Звучить легка музика) -На рахунок 1-очі підняли вгору На рахунок 2-униз.Так зробимо 3 рази. Тепер поблимали очима. На рахунок 3-очі вправо На рахунок 4 –очі вліво Так зробили 3 рази і знову поблимали. Тепер опишемо квадрат-3р. Поблимаємо і опишемо круг 3р.Поблимали. III. Вивчення нового матеріалу 1.Повідомлення теми і мети уроку 2.Вступна бесіда. -Подивіться уважно,що ви бачите? -Яка це фігура? (квадрат) -Як ви впізнали,що це квадрат? -Правильно, прямокутник,прямокутник у якого всі сторони рівні називається квадратом. -Повторили всі разом. -А зараз ми з вами накреслимо квадрат зі стороною 3 см і позначимо його АВСD 3.Робот з підручником А)№ 190 робота в парах. -У кожному рядку знайди зайве число. 91 93 97 77 99 11 81 51 91 33 Б)Робота у групах №192 - Склади і роз в яжи задачі коротким записом
1 група. Чорної фарби-7 л. Білої фарби-8 л. 19л. Синьої-?л.
2 група Чорної фарби-7 л. Білої фарби-? Л. 19 л. Синьої-4 л. - Чим відрізняються задачі? - Чим вони схожі? 4. Фізхвилинка Раз-підняти руки вгору, Два - Нагнутися додолу, Не згинайте ,діти, ноги Як торкаєтесь підлоги Три,чотири-прямо стати Будемо знову починати: Хто зуміє присідати І ногам роботу дати? Раз - піднялись,два-присіли, Хай мужніє наше тіло, Хто втомився присідати Може вже відпочивати. 5. Робота над іменованими числами. - Подивіться хто до нас прийшов!(Незнайка) - Діти,Незнайко ніяк не може правильно поставити знаки «‹» «›» «=» Між іменованими числами. Давайте йому допоможемо. Тільки зараз пригадаємо (мозковий штурм) Скільки в одній добі годин? А у році місяців? Скільки в одній грн.. копійок?
В 1 дм см? 11 міс__1 рік В 1 м см,дм? 1 грн.__95 коп. 13 см__ 13дм 100 коп__10 грн. 1м__ 10 дм 1 доба__12 год 6.Самостійна робота (завдання №197-розв язання прикладів у підручнику) IV. Д.з.с.37 №193 V.Рефлексія - Чи сподобався вам урок? - Що найбільше вас зацікавило? - Що нового ви узнали на уроці? - Чому вдалося виконати всі завдання? -Що на вашу думку вдалося найкраще? |