Каталог файлов | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход                                       Пятница, 18.08.2017, 12:49 Гость  

Гость
ПОИСК ПО САЙТУ
УЧИТЕЛЬСКАЯ
РОДИТЕЛЯМ О ДЕТЯХ
ДАВАЙТЕ ОБЩАТЬСЯ!
НАГРАДА САЙТА
 Диплом ІІ степени. 2-е место в областном конкурсе сайтов педагогов
Кликни!
ЗАКАЗАТЬ!
 ПОЛУЧЕНИЕ СВИДЕТЕЛЬСТВА О ПУБЛИКАЦИЯХ
Кликни!
ВАЖНЫЙ САЙТ
</center><!-- </bc> --></td></tr></table>
<!-- </block7220> -->

<!-- <block7003> -->
<table border=
ВАЖНЫЕ САЙТЫ
Донецкий Республиканский институт дополнительного педагогического образования

Отдел начального образования ДРИДПО

 Пролетарский отдел образования г. Донецка

 Донецкая общеобразовательная школа 126

Пролетарский отдел образования г. Донецка

ОЛИМПИАДЫ ДЕТЯМ
Глобус

КНОПКА САЙТА
Школьный мир. Сайт учителя начальных классов Порошук Ирины Владимировны


МОИ САЙТЫ
Отдел начального образования ДРИДПО

 Донецкая общеобразовательная школа 126

Пролетарский отдел образования г. Донецка

Школьный мир. Сайт учителя начальных классов Порошук Ирины Владимировны
Главная » Файлы » ШКОЛЬНЫЙ СУНДУЧОК » Математика

Квадрат. Побудова квадратів. Порівняння іменованих чисел. Конспект уроку.
05.01.2014, 22:22
Тема: Квадрат. Побудова квадратів. Порівняння іменованих чисел.
             Розв`язування і порівняння задач. 

Мета:дати визначення квадрата;навчати будувати квадрат на папері в клітинку;продовжувати працювати над іменованими числами,
розв` язування задач та їх порівнянням.Удосконалювати обчислювальні навички. Розвивати увагу,мислення.Прищеплювати любов до математики. 

Обладнання: картки,геометричні фігура-квадрат,малюнок «Незнайки». 

План
I.Організаційний момент.
II.Повторення матеріалу
1.Робота з картками
-Ви знаєте,що математичні вправи,це гімнастика для розуму?
-Так.
-Діти,вранці ви знаєте,що треба робити,щоб ви були сильними?
(гімнастику)
-А щоб ваша голівка гарно працювала на уроках,треба робити «Гімнастику для розуму». Зараз ми з вами попрацюємо над картками. Я буду вам їх показувати,а ви будете пояснювати,як їх робити. (фронтальна робота)
12-4= 9+9=
8+9= 7+13=
16-8= 15-6=
14-7= 12+4=

2.Гра «Мікрофон»
Знайди невідомий доданок.
__+12=20 13+__=18
__+6=19 __+4=16
13+__=18 11+__=14
3.Хвилинка каліграфії
На дошці число 8,7
-Які цифри написані на дошці?
-Напишіть число6,7 весь рядок.
4.Математичний диктант
-Запишіть число,яке стоїтьперед числом 40.
-Запишіть число,що йде за числом 59.
-Яке число стоїть між 39 і 41?
-Запишіть число,в яклму 6 десятків і 4 одиниці.
-Запишіть числа,що складаються
А) з 5 десятків і 3 одиниць;
Б) з 7 десятків і 5 одиниць;
В) з 4 десятків і 9 одиниць.
5.Фізхвилинка для очей.
(Звучить легка музика)
-На рахунок 1-очі підняли вгору
На рахунок 2-униз.Так зробимо 3 рази.
Тепер поблимали очима.
На рахунок 3-очі вправо
На рахунок 4 –очі вліво
Так зробили 3 рази і знову поблимали.
Тепер опишемо квадрат-3р.
Поблимаємо і опишемо круг 3р.Поблимали.
III. Вивчення нового матеріалу
1.Повідомлення теми і мети уроку
2.Вступна бесіда.
-Подивіться уважно,що ви бачите?
-Яка це фігура? (квадрат)
-Як ви впізнали,що це квадрат?
-Правильно, прямокутник,прямокутник у якого всі сторони рівні називається квадратом.
-Повторили всі разом.
-А зараз ми з вами накреслимо квадрат зі стороною 3 см і позначимо його АВСD
3.Робот з підручником
А)№ 190 робота в парах.
-У кожному рядку знайди зайве число.
91 93 97 77 99
11 81 51 91 33
Б)Робота у групах №192
- Склади і роз в яжи задачі коротким записом

1 група.
Чорної фарби-7 л.
Білої фарби-8 л. 19л.
Синьої-?л.

2 група
Чорної фарби-7 л.
Білої фарби-? Л. 19 л.
Синьої-4 л.
- Чим відрізняються задачі?
- Чим вони схожі?
4. Фізхвилинка
Раз-підняти руки вгору,
Два - Нагнутися додолу,
Не згинайте ,діти, ноги
Як торкаєтесь підлоги
Три,чотири-прямо стати
Будемо знову починати:
Хто зуміє присідати
І ногам роботу дати?
Раз - піднялись,два-присіли,
Хай мужніє наше тіло,
Хто втомився присідати
Може вже відпочивати.
5. Робота над іменованими числами.
- Подивіться хто до нас прийшов!(Незнайка)
- Діти,Незнайко ніяк не може правильно поставити знаки «‹» «›» «=»
Між іменованими числами.
Давайте йому допоможемо. Тільки зараз пригадаємо
(мозковий штурм)
Скільки в одній добі годин?
А у році місяців?
Скільки в одній грн.. копійок?

В 1 дм см? 11 міс__1 рік
В 1 м см,дм? 1 грн.__95 коп.
13 см__ 13дм 100 коп__10 грн.
1м__ 10 дм
1 доба__12 год
6.Самостійна робота
(завдання №197-розв язання прикладів у підручнику)
IV. Д.з.с.37 №193
V.Рефлексія
- Чи сподобався вам урок?
- Що найбільше вас зацікавило?
- Що нового ви узнали на уроці?
- Чому вдалося виконати всі завдання?
-Що на вашу думку вдалося найкраще?
Категория: Математика | Добавил: Tatjana
Просмотров: 1392 | Загрузок: 0

Похожие материалы
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
ПОИСК ПО САЙТУ
УЧИМСЯ, ИГРАЯ!
МОИМ ВТОРОКЛАШКАМ
ДНЕВНИЧОК АВТОРА
ФОРМА ВХОДА

СЕЙЧАС НА САЙТЕ
СЕЙЧАС НА САЙТЕ
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

СЕГОДНЯ БЫЛИ НА САЙТЕ:
Ирина, штефан, Ленчик, Luda7782, yuliyadolche, Наталья6914, Анюта1654, спорт, galina9201, vera-gu
СТАТИСТИКА
Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
БЫЛИ НА САЙТЕ
free counters
ЛУЧШИЕ АВТОРЫ
  • Ирина
  • OlgaVasboxlbox77
  • атлантида
  • Анжеличка
  • Ленчик
  • багуся
  • Yanna
  • Linda
  • Mar1na
  • julyuv
  • ПОГОДА
    Автор и администратор сайта: учитель начальных классов
                                                                            Порошук Ирина Владимировна
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

    Старая форма входа