НАГРАДА САЙТА |
Кликни! |
ЗАКАЗАТЬ! |
Кликни! |
КНОПКА САЙТА |

|
|
В категории материалов: 95 Показано материалов: 76-95 |
Страницы: « 1 2 3 4 |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам

Вчити порівнювати природні предмети, спостерігати; розвивати уміння виражати словом те, що вразило уяву, складати речення за схемами, давати повні відповіді на поставлені запитання, уміння сприймати на слух вірш, казку. Розвивати увагу, мислення, пам’ять. Виховувати любов до природи.
Автор: Коваленко Ірина Миколаївна, Радионівська СЗШ Криворізького району Дніпропетровської області. |
Малюнковий диктант можна використовувати на будь-якому етапі уроку. Подається з граматичними завданнями. Можна використати як роботу в парі або підсумок якогось виду роботи.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія міста Києва.
|
Малюнковий диктант можна використовувати на будь-якому етапі уроку. Подається з граматичними завданнями. Можна використати як роботу в парі.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія міста Києва.
|
Малюнковий диктант можна використовувати на будь-якому етапі уроку. Подається з граматичними завданнями.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія міста Києва.
|
Ознайомлення учнів з традиціями святкування Великодня ; здійснити подорож до пам‘ятників писанці , розширити знання про Великодні свята , їх символи та великодні привітання , поглиблювати знання учнів з писанкарства , розвивати інтерес до читання символічних знаків , фантазію , уяву , творчість , виховувати прагнення підтримування традицій українського народу.
Автор: Коваленко Ірина Миколаївна, Радионівська СЗШ Криворізького району Дніпропетровської області. |
Презентація має яскраві картинки, звуки природи - джерела. Презентація допоможе формувати в учнів уміння переказувати текст, збагачувати й активізувати словниковий запас школярів; виховувати толерантне ставлення до природи, бажання висловлюватися про свої спостереження, відчувати красу зимової природи.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія міста Києва. |
Автор: Скуба Наталія Володимирівна, Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №113. |
Автор: Скуба Наталія Володимирівна, Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №113. |
Презентація продовжує формувати уявлення учнів про особливості зв'язного мовлення залежно від мети, вчити переказувати текст, виховувати культуру письма; використовувати лексичні засоби для переказу художніх описів; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати любов до природи.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія міста Києва.
|
Малюнковий диктант можна використовувати на будь-якому етапі уроку. Подається з граматичними завданнями.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія міста Києва. |
Автор: Скуба Наталія Володимирівна, Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №113.
|
Презентація оформлена яскравими картинками, розширює уявлення дітей про добрі і погані вчинки; вчить аналізувати та оцінювати поведінку і вчинки дійових осіб; викликає бажання наслідувати добрі справи однолітків; закріплює навички вибіркового читання. Матеріал уроку. Василь Сухомлинський "Горбатенька дівчинка". Всеволод Нестайко "Руденький".
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія міста Києва.
|
Вправи презентації підібрані різноманітні для того, щоб дитині було цікаво на уроці, оформлені яскравими картинками. Презентація дає учням уявлення про службові слова та їх роль у реченнях. Вчить дітей розрізняти службові слова та писати їх окремо від інших слів.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія міста Києва. |
Автор: Погонець Лариса Михайлівна,. Червонозабійницька СЗШ Криворізького району Дніпропетровської області.
|
Хвилинки каліграфії удосконалюють уміння писати у сітці зошита, закріплюють гігієнічні та технічні навички письма, допомагають відпрацювати складні за накресленням букви, їх поєднання. Вони збагачують мову учнів, активізують допитливість, розширюють інтелект учня, розвивають інтерес до народознавства. Для каліграфічних хвилинок треба встановити шрифт PRU.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія м. Києва. |
Каліграфічні хвилинки (народознавчий матеріал). Ж-М. Хвилинки каліграфії удосконалюють уміння писати у сітці зошита, закріплюють гігієнічні та технічні навички письма, допомагають відпрацювати складні за накресленням букви, їх поєднання. Вони збагачують мову учнів, активізують допитливість, розширюють інтелект учня, розвивають інтерес до народознавства. Для каліграфічних хвилинок треба встановити шрифт PRU.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія м. Києва.
|
Каліграфічні хвилинки (народознавчий матеріал). А-Д. Хвилинки каліграфії удосконалюють уміння писати у сітці зошита, закріплюють гігієнічні та технічні навички письма, допомагають відпрацювати складні за накресленням букви, їх поєднання. Вони збагачують мову учнів, активізують допитливість, розширюють інтелект учня, розвивають інтерес до народознавства. Для каліграфічних хвилинок треба встановити шрифт Прописи.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія м. Києва.
|
Автор: Грицышена Ирина Михайловна, Донецкая многопрофильная гимназия № 150 |
Автор: Грицышена Ирина Михайловна, Донецкая многопрофильная гимназия № 150 |
Автор: Грицышена Ирина Михайловна, Донецкая многопрофильная гимназия № 150 |
|
СЕЙЧАС НА САЙТЕ | Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
СЕГОДНЯ БЫЛИ НА САЙТЕ:
|
СТАТИСТИКА |  |
БЫЛИ НА САЙТЕ |  |
ПОГОДА |   |
|