НАГРАДА САЙТА |
Кликни! |
ЗАКАЗАТЬ! |
Кликни! |
КНОПКА САЙТА |

|
|
РОБОТИ КОЛЕГ. Апостроф
| 13.09.2013, 23:29 |
Конспект уроку для 2 класу. Тема: Апостроф.
Автор: Росовецька Ольга Федорівна, Криворізька загальноосвітня спеціалізована школа I-III ст. № 4 з поглибленим вивченням іноземних мов.
Мета: * формування уміння вимови та правопису слів з апострофом; * повторити тему «Орфографія; * Вчити коментувати і виконувати взаємоперевірку; Збагачувати лексичний запас; *Розвивати зв'язне мовлення; * привчати дітей дбати про своє здоров'я; * виховувати любов до рідного краю, до традицій українського народу. Обладнання: відеофільм, плакати, гра «Чарівне коло», зразок написання літери Іі, малюнок.
Хід уроку: Організація класу 1. Сьогодні у нас незвичайний урок. Сьогодні мі зробимо ще один крок. В країну відому, в країну чудову Що нас чекає і збагачує мову. - Діти, а що це за країна? - Чим ми займаємось на цих уроках?
2. Урок починаємо без зупинки З каліграфічної хвилинки. Розквітають у траві Мов тюльпани букви… Іі (демонстрація) - Пропишіть цю букву.
3. Увага! Словниковий диктант. Батьків щ ина, Укра ї на, Ки ї в, Ро с ія, коло сс я, дж брело, дз вінок, сто годні, зає ць, щ астя. (виходять по черзі, підкреслюють орфогр., наголос)
4. Сьогодні ми познайомимось з новим словниковим словом. Увага на екран! - Якого звіра ви бачили на екрані? Якщо вам важко сказати, то назвіть його російською мовою. А в перекладі це звучить ведмідь і пишеться ось так. - Запишіть і запам'ятайте, поставте наголос. Поділіть на склади. Скільки букв, звуків у цьому слові? Назвіть м'які приголосні. - Складіть словосполучення зі словом ведмідь Клишоногий, білий, великий, поранений - Складіть речення. Краще речення ми запишемо на дошці. Поставити наголос!
Підсумок ІІ
Закріплення знань та умінь одержаних на попередньому уроці. 1. На попередньому уроці ми вивчали тему … яку ви зараз самі назвете. Я такий же, як знак розділовий Я відомий школьній дітворі Та в словах української мови Я пишусь не внизу, а вгорі. - Нагадайте мені, коли вживається апостроф.
Правило 2. Гра «Чарівне коло». Знайдіть слова і прочитайте.
3. Гра «Перекладач» Перекласти з російської мови на українську /коментоване письмо/ Красивое имя зеленая мята ровные ряды хорошая память пятый день 4. А зараз ми згадаємо про українську нашу мову. Уважно прочитайте народні вислови і скажіть як ви його розумієте. Поясніть вживання апострофа. Пташка красна своїм пір'ям, а людині своїм ім'ям. Найбільше багатство - здоров'я - А зараз ми подбаємо про своє здоров'я.
5. Фізкультхвилинка. На подвір'ї стали в ряд Ясини і в'язи Із командою хлоп'ят Розминають м'язи.
6. Робота з підручником. Самостійно! Відкрити сторінку 53 вправа 140А. Прочитайте завдання, яке ви повинні виконати до цієї вправи. - Які слова ви підкреслили? Яка орфограма?
7. Подивіться уважно на малюнок. Складіть речення 1. – коло дошки /підкреслити тверді приголосні/ 2. – коментовано /підкреслити пом'якшені приголосні/ 3. – самостійно. А зараз виконуємо взаємоперевірку. Обмінялися зошитами, взяли олівці. На дошці. ІІІ Підсумок уроку. У мене кошик корисних справ. Хай ваші корисні справи які ви сьогодні зробили на уроці, це будуть листочки. Останні листочки які злетіли з дерев. Ви кладете листочок у кошик і кажете, що корисного ви дізналися сьогодні на уроці, зробили.
Збіг урок наш, як коротка мить Дуже швидко час біжить. Ще попереду у нас багато кроків І цікавих і важких уроків. Жаль, та нам кінчати час Дзвінкий дзвоник кличе нас На перерву, дітвора, Відпочити вже пора! |
Категория: Украинский язык | Добавил: Пчелка
|
Просмотров: 1868 | Загрузок: 37
| Рейтинг: 0.0/0 |
Похожие материалы
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
СЕЙЧАС НА САЙТЕ | Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
СЕГОДНЯ БЫЛИ НА САЙТЕ:
|
СТАТИСТИКА |  |
БЫЛИ НА САЙТЕ |  |
ПОГОДА |   |
|