Каталог файлов | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход                                       Четверг, 08.12.2016, 07:54 Гость  

Гость
ПОИСК ПО САЙТУ
УЧИТЕЛЬСКАЯ
РОДИТЕЛЯМ О ДЕТЯХ
ДАВАЙТЕ ОБЩАТЬСЯ!
НАГРАДА САЙТА
 Диплом ІІ степени. 2-е место в областном конкурсе сайтов педагогов
Кликни!
ЗАКАЗАТЬ!
 ПОЛУЧЕНИЕ СВИДЕТЕЛЬСТВА О ПУБЛИКАЦИЯХ
Кликни!
ВАЖНЫЙ САЙТ
</center><!-- </bc> --></td></tr></table>
<!-- </block7220> -->

<!-- <block7003> -->
<table border=
ВАЖНЫЕ САЙТЫ
 Пролетарский отдел образования г. Донецка
 Донецкая общеобразовательная школа 126
 Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
КНОПКА САЙТА
Школьный мир. Сайт учителя начальных классов Порошук Ирины Владимировны


ПОГОДА
ЛУЧШИЕ АВТОРЫ
  • Ирина
  • OlgaVasboxlbox77
  • атлантида
  • Анжеличка
  • Ленчик
  • багуся
  • Yanna
  • Linda
  • Mar1na
  • julyuv
  • Главная » Файлы » ШКОЛЬНЫЙ СУНДУЧОК » Украинский язык

    РОБОТИ КОЛЕГ. Апостроф
    13.09.2013, 23:29


    Конспект уроку для 2 класу. 
    Тема: Апостроф.

    Автор: Росовецька Ольга Федорівна, 
     Криворізька загальноосвітня спеціалізована школа I-III ст. № 4 
     з поглибленим вивченням іноземних мов.


    Мета:
    * формування уміння вимови та правопису слів з апострофом;
    * повторити тему «Орфографія;
    * Вчити коментувати і виконувати взаємоперевірку;
    Збагачувати лексичний запас;
    *Розвивати зв'язне мовлення;
    * привчати дітей дбати про своє здоров'я;
    * виховувати любов до рідного краю, до традицій українського народу.
    Обладнання: відеофільм, плакати, гра «Чарівне коло», зразок написання літери Іі, малюнок.

    Хід уроку:
    Організація класу
    1. Сьогодні у нас незвичайний урок.
    Сьогодні мі зробимо ще один крок.
    В країну відому, в країну чудову
    Що нас чекає і збагачує мову.
    - Діти, а що це за країна?
    - Чим ми займаємось на цих уроках?

    2. Урок починаємо без зупинки
    З каліграфічної хвилинки.
    Розквітають у траві
    Мов тюльпани букви… Іі (демонстрація)
    - Пропишіть цю букву.

    3. Увага! Словниковий диктант.

    Батьків щ ина, Укра ї на, Ки ї в, Ро с ія, коло сс я, дж брело, дз вінок, сто годні, зає ць, щ астя.
    (виходять по черзі, підкреслюють орфогр., наголос)

    4. Сьогодні ми познайомимось з новим словниковим словом.
    Увага на екран!
    - Якого звіра ви бачили на екрані? Якщо вам важко сказати, то назвіть його російською мовою.
    А в перекладі це звучить ведмідь і пишеться ось так.
    - Запишіть і запам'ятайте, поставте наголос. Поділіть на склади.
    Скільки букв, звуків у цьому слові? Назвіть м'які приголосні.
    - Складіть словосполучення зі словом ведмідь
    Клишоногий, білий, великий, поранений
    - Складіть речення. Краще речення ми запишемо на дошці. Поставити наголос!

    Підсумок
    ІІ

    Закріплення знань та умінь одержаних на попередньому уроці.
    1. На попередньому уроці ми вивчали тему … яку ви зараз самі назвете.
    Я такий же, як знак розділовий
    Я відомий школьній дітворі
    Та в словах української мови
    Я пишусь не внизу, а вгорі.
    - Нагадайте мені, коли вживається апостроф.

    Правило
    2. Гра «Чарівне коло».
    Знайдіть слова і прочитайте.

    3. Гра «Перекладач»
    Перекласти з російської мови на українську /коментоване письмо/
    Красивое имя
    зеленая мята
    ровные ряды
    хорошая память
    пятый день
    4. А зараз ми згадаємо про українську нашу мову.
    Уважно прочитайте народні вислови і скажіть як ви його розумієте.
    Поясніть вживання апострофа.
    Пташка красна своїм пір'ям, а людині своїм ім'ям.
    Найбільше багатство - здоров'я
    - А зараз ми подбаємо про своє здоров'я.

    5. Фізкультхвилинка.
    На подвір'ї стали в ряд
    Ясини і в'язи
    Із командою хлоп'ят
    Розминають м'язи.

    6. Робота з підручником. Самостійно!
    Відкрити сторінку 53 вправа 140А.
    Прочитайте завдання, яке ви повинні виконати до цієї вправи.
    - Які слова ви підкреслили? Яка орфограма?

    7. Подивіться уважно на малюнок. Складіть речення
    1. – коло дошки /підкреслити тверді приголосні/
    2. – коментовано /підкреслити пом'якшені приголосні/
    3. – самостійно.
    А зараз виконуємо взаємоперевірку.
    Обмінялися зошитами, взяли олівці.
    На дошці.
    ІІІ Підсумок уроку.
    У мене кошик корисних справ. Хай ваші корисні справи які ви сьогодні зробили на уроці, це будуть листочки. Останні листочки які злетіли з дерев.
    Ви кладете листочок у кошик і кажете, що корисного ви дізналися сьогодні на уроці, зробили.

    Збіг урок наш, як коротка мить
    Дуже швидко час біжить.
    Ще попереду у нас багато кроків
    І цікавих і важких уроків.
    Жаль, та нам кінчати час
    Дзвінкий дзвоник кличе нас
    На перерву, дітвора,
    Відпочити вже пора!
    Категория: Украинский язык | Добавил: Пчелка
    Просмотров: 1018 | Загрузок: 32

    Похожие материалы
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    ПОИСК ПО САЙТУ
    УЧИМСЯ, ИГРАЯ!
    МОИМ ПЕРВОКЛАШКАМ
    ДНЕВНИЧОК АВТОРА
    ФОРМА ВХОДА

    СЕЙЧАС НА САЙТЕ
    СЕЙЧАС НА САЙТЕ
    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    СЕГОДНЯ БЫЛИ НА САЙТЕ:
    штефан, privi76, gotmituns
    СТАТИСТИКА
    Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
    БЫЛИ НА САЙТЕ
    free counters
    Автор сайта: Порошук Ирина ВладимировнаСделать бесплатный сайт с uCoz