НАГРАДА САЙТА |
Кликни! |
ЗАКАЗАТЬ! |
Кликни! |
КНОПКА САЙТА |

|
|
В категории материалов: 45 Показано материалов: 26-45 |
Страницы: « 1 2 |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам

У презентації надаються слова до текстів Букваря. Можна регулювати швидкість показу слайдів. У презентації пропонується 3 с на кожний слайд.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія міста Києва. |
У презентації надаються слова до текстів Букваря. Можна регулювати швидкість показу слайдів. У презентації пропонується 3 с на кожний слайд.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія міста Києва.
|
Мультимедійний супровід уроку у 1 класі: знайомство із звуками [ш], [ш']; буквою Шш.
Автор: Соколенко Олена Анатоліївна, Криворізька гімназія № 127.
|
Урок читання містить різні види робіт з текстом; направлений на розвиток читацьких умінь та мовленнєвої компетенції школярів.
Автор: Рудакова Лідія Володимирівна, Новотроїцька ЗОШ № 4 Волноваського району Донецької області. |
Ознайомлення з буквою я: коли буква Я позначає два звуки, а коли один.
Автор: Соколенко Олена Анатоліївна, Криворізька гімназія №127. |
Мультимедійний супровід уроку навчання грамоти у 1 класі.
Автор: Соколенко Олена Анатоліївна, Криворізька гімназія №127. |
Презентація допоможе з'ясувати важливість морально-етичних проблем, які вирішує у своїй поезії А. Костецький; формувати вміння визначати важливі питання твору та підтверджувати їх текстом; сприяти вихованню високої людської моральності кожної особистості.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія міста Києва.
|
Урок читання містить завдання на розвиток швидкості читання, уваги, мислення, тощо.
Автор: Рудакова Лідія Володимирівна, Новотроїцька СЗШ № 4 Волноваського району Донецької області. |
Автор: Рудакова Лідія Володимирівна, Новотроїцька СЗШ № 4 Волноваського району Донецької області.
|
Урок містить різноманітні види роботи над текстом, які розвивають мислення учнів, мовленнєву компетенцію, викликають інтерес до читання.
Автор: Рудакова Лідія Володимиріна, Новотроїцька ЗОШ № 4 Волноваського району Донецької області.
|
Урок українського читання " Що із загубленого не повертається". Урок - роздум. Матеріал до уроку: А.Костецький «Бюро знахідок».
Автор: Курбаєва Наталія Вікторівна, Донецька загальноосвітня школа № 126.
|
Урок читання у 3 класі. Архів містить презентацію, музичні файли до неї. Використано різні види роботи над казкою.
Автор: Рудакова Лідія Володимирівна, Новотроїцька загальноосвітня школа № 4 Волноваського району Донецької області.
|
Урок включає в себе різноманітні види робіт з текстом, цікаву словникову роботу, вправи на розвиток швидності читання, фізхвилинки.
Автор: Рудакова Лідія Володимирівна. Новотроїцька загальноосвітня школа № 4 Волноваського району Донецької області.
|
Презентація в яскравій формі знайомить із віршами-загадками; вчить виділяти у них головний зміст; показує на прикладах загадок красу рідного слова, багатство, влучність мови, розвиває увагу, кмітливість. Оздоблена фізпаузою з музичним супроводом. Матеріал уроку. Леонід Глібов "Котилася тарілочка", "Хто доня?". Марійка Підгірянка "Загадка".
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія міста Києва.
|
1 клас. Читання з малюнками. 2 частина. Презентація подає невеликі тексти за близькою дітям тематикою, зміст яких має певне виховне і пізнавальне навантаження і зрозумілий дітям. Звертаючись час від часу до презентації, діти перечитуватимуть тексти, запам’ятовуватимуть і впізнаватимуть слова, добиваючись вдосконалення техніки читання. Після кожного тексту дається тестування для перевірки свідомого читання та запам’ятовування змісту.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія м. Києва.
|
1 клас. Читання з малюнками. 1 частина. Презентація подає невеликі тексти за близькою дітям тематикою, зміст яких має певне виховне і пізнавальне навантаження і зрозумілий дітям. Звертаючись час від часу до презентації, діти перечитуватимуть тексти, запам’ятовуватимуть і впізнаватимуть слова, добиваючись вдосконалення техніки читання. Після кожного тексту дається тестування для перевірки свідомого читання та запам’ятовування змісту.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія м. Києва.
|
Загадка - це цікаве питання, в якому один предмет зображається за допомогою іншого, що має з ним хоч би приблизну схожість. В давнину загадка - засіб випробування мудрості, тепер - народна забава. Основне призначення загадки в тому, що вона розвиває в людині догадливість, кмітливість.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія. м. Київ. |
Жанр загадки відрізняється тим, що вимагає відгадати описуваний предмет. Тому загадка має велике значення у формуванні інтелекту.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія, м. Київ. |
Відгадування загадки припускає наявність знань, уявлень про цілий ряд предметів, явищ світу, що оточує нас, розширює кругозір, привчає до спостережень, зосереджує увагу на відгадуваному предметі, на слові, яке описує його, на звуці, який допомагає відгадати загадку.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Скандинавська гімназія. м. Київ. |
Загадка - це цікаве питання, в якому один предмет зображається за допомогою іншого, що має з ним хоч би приблизну схожість. В давнину загадка - засіб випробування мудрості, тепер - народна забава. Основне призначення загадки в тому, що вона розвиває в людині догадливість, кмітливість.
Автор: Біляченко Ольга Василівна, Київська Скандинавська гимназія.
|
|
СЕЙЧАС НА САЙТЕ | Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
СЕГОДНЯ БЫЛИ НА САЙТЕ:
штефан, gotmituns, Dmitry |
СТАТИСТИКА |  |
БЫЛИ НА САЙТЕ |  |
ПОГОДА |   |
|