Каталог файлов | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход                                       Пятница, 09.12.2016, 19:22 Гость  

Гость
ПОИСК ПО САЙТУ
УЧИТЕЛЬСКАЯ
РОДИТЕЛЯМ О ДЕТЯХ
ДАВАЙТЕ ОБЩАТЬСЯ!
НАГРАДА САЙТА
 Диплом ІІ степени. 2-е место в областном конкурсе сайтов педагогов
Кликни!
ЗАКАЗАТЬ!
 ПОЛУЧЕНИЕ СВИДЕТЕЛЬСТВА О ПУБЛИКАЦИЯХ
Кликни!
ВАЖНЫЙ САЙТ
</center><!-- </bc> --></td></tr></table>
<!-- </block7220> -->

<!-- <block7003> -->
<table border=
ВАЖНЫЕ САЙТЫ
 Пролетарский отдел образования г. Донецка
 Донецкая общеобразовательная школа 126
 Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
КНОПКА САЙТА
Школьный мир. Сайт учителя начальных классов Порошук Ирины Владимировны


ПОГОДА
ЛУЧШИЕ АВТОРЫ
  • Ирина
  • OlgaVasboxlbox77
  • атлантида
  • Анжеличка
  • Ленчик
  • багуся
  • Yanna
  • Linda
  • Mar1na
  • julyuv
  • Главная » Файлы » ШКОЛЬНЫЙ СУНДУЧОК » Украинское чтение

    Звук [б] ,букава Б,б («бе»). КОНСПЕКТ УРОКУ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (читання). 1 КЛАС.
    10.03.2014, 17:13
    0_5dc3e_f92bf836_XL.png
    Автор: Соболєва Оксана Олегівна,
    учитель початкових класів 
    Херсонський загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 11


    Тема: Звук [б] ,букава Б,б («бе»)
    Мета: Ознайомити учнів зі звуком [б] та буквою «бе», що його позначає;
    вчити учнів правильно артикулювати звук, виділяти його у словах; навчити читати склади і слова з цим звуком, удосконалювати навички читання;розвивати в дітей спостережливість, фонематичний слух та творче мислення;збагачувати словниковий запас учнів;виховувати у дітей турботливе ставлення до братів наших менших.

    ХІД УРОКУ

    І. Організаційний момент.
    Продзвенів дзвінкий дзвінок,
    Нам пора вже на урок.
    Час роботи вже настав,
    Біля парти кожен став.
    І за неї тихо сядем,
    В двері знань разом заглянем.
    Будемо старатися,
    Вчитися, навчатися.
    ІІ.Оголошення теми уроку.
    – Діти, сьогодні урок читання у нас буде незвичайним. Ми будемо подорожувати у Чарівний ліс . Але дорога у цей загадковий ліс повна перешкод і несподіванок, щоб подолати ці перешкоди, нам потрібно бути дуже і дуже уважними, старанними, допитливими і працьовитими.
    (Вчитель розкриває дошку, де розміщена карта з маршрутом подорожі і записана тема уроку).
    Ось перед вами карта подорожі у Чарівний ліс . Хто з вас буде на уроці старанним, уважним, той отримуватиме грибочки-призи. А хто збере таких грибочків багато, тому в щоденник я запишу подяку.
    Всі готові подорожувати? Отже вирушаємо.
    III. Веселий Вітерець.
    Завдання на розвиток фонематичного слуху, а також найважливіших розумових операцій – аналізу і порівняння.
    – Починаємо нашу подорож. На шляху нас перестрів веселий Вітерець. Він закрутився навколо нас і сказав, що йому необхідна наша допомога. Вітерець просить визначити, якими звуками різняться слова:

    Пив – лив,
    Коза – коса,
    Коса – роса,
    Роса – руса,
    Мак – рак,
    Слива – слава,
    Ворона – ворота.
    – Молодці, дітки. Ви допомогли Вітерцю. Він вам за це дуже вдячний, в нагороду веселун показав нам дорогу до чарівного лісу.
    IV. Загдковий будиночок
    Ознайомлення зі звуком [б] та буквою Б (бе) на його позначення.
    -Ось ми дійшли до чарівного лісу. На краю лісу стоїть будиночок. Але хто це? Хтось живе у ньому?
    Вчитель читає «Буквар» с.108 текст про білий будинок.
    - Чому ж наш будинок загадковий?
    - Правильно, бо там оселився білий колір.
    - Який звук найчастіше зустрічався у нашому тексті?
    - Давайте спробуємо впіймати цей звук.(вчитель повторно читає текст, діти оплесками «ловлять» звук [б].
    - А ще запитати хочу, діти, вас я.
    - Чи знаєте на звук [б] ви ім’я?
    (Богдан, Борис, Богдана)
    - Ще питання вам моє:
    На звук [б] рослини є?
    (береза, буряк, барвінок, банан, баклажан )
    - А хто свій клас не підведе,
    Професію на[б] назве?
    (будівельник,бондар)
    - Ви всі просто розумнички!
    - А тепер нам потрібен відпочинок.

    Фізкультхвилинка
    V. Казковий дуб букви Б (бе).
    Ознайомлення з буквою Б (бе).
    - А знаєте біля якого казкового дерева ми винирнули?
    - Відгадайте :
    Дерево росте крислате
    Листям різьбленим багате.
    Примостились під листочки
    В тюбетеєчках синочки….
    - Правильно – це дуб.
    - В назві казкового дерева заховався теж звук [б] , давайте ж зробимо звуковий аналіз цього слова та дізнаємось , де саме сховався звук.

    – Ось ми і виконали завдання казкового дуба, в ньому знаходиться дупло з зачиненими дверима. Вони відчиняються і з’являється фея Велика буква Б (бе) і її помічниця – Маленька буква б (бе). Вони відрізняються за своєю формою.
    – На що схожа літера Б (бе)?
    (На бандуру, на білочку з горішком, на гуску, яка дивиться назад, на черпак).
    – Велика буква Б (бе) складається з трьох елементів: прямої вертикальної лінії, до якої вгорі приєднується коротка горизонтальна лінія, і лівого півовала, що починається з середини вертикальної лінії і прилягає внизу до її кінця. Це можна пояснити таким віршиком:
    М’який знак собі з дощок
    Змайстрував зручний дашок.
    – Можу йти тепер далеко:
    Не страшні дощі і спека!
    Подивився знак в люстерко –
    І в очах йому померкло:
    Він пізнать не міг себе –
    Схожий став на букву "Бе”.
    – Мала буква б (бе) складається з двох елементів: овала і хвилястої лінії над ним. Вона схожа на букву "о” з хвостиком угорі.

    VІ.Місток чарівних складів
    Робота з таблицею на дошці

    VII. Лісова хатинка "Букваринка”.
    Робота за підручником.
    – Буква Б (бе) привела нас до лісової хатинки "Букваринки”, де збираються всі букви почаклувати. Нас тут теж чекає багато цікавого. Щоб там побувати, нам треба відкрити букварики на сторінці 108-109.
    1.Складання складів.
    2.Читання слів.
    а) словникова робота.
    Пояснення значень слів "бондар”, "бондарі”. Складання речень з цими словами.
    б) читання слів вчителем;
    в) читання ланцюжком;
    г) індивідуальне читання.

    Фізкультхвилинка

    VIII. Чарівна галявина
    - Роздивіться предметні малюнки на с.109
    (барвінок,кульбабка,білка,бандура, бобри)
    Визначення місцезнаходження букви Б в словах.

    IX. Місток непрочитаних слів
    Читання колонок слів с.109:
    а) читання слів вчителем;
    б) читання ланцюжком;
    в) індивідуальне читання.
    – Знайдіть і прочитайте:
    а) односкладові слова;
    б) трискладові слова;

    X. Магічні слова-лабіринти.
    – Буква Б (бе) привела нас до магічних слів-лабіринтів і попросила знайти слова, що знаходяться у ньому.
    – Є в нас торбинка із словами і зараз ми пограємось у гру "Хто де живе”. (у лісі, в зоопарку, в домі).
    Викликаний учень витягує з торбинки картку зі словом, читає його і розміщує картку у відповідній колонці. Слова в корзині: зубр, бобер, білка, собака, кобра, зебра, бізон, рибка, бабак.
    XI. Підсумок уроку.
    - Ось і закінчилася наша подорож.
    - Яку букву вона допомогла нам вивчити?
    - Яке завдання вам сподобалося найбільше?
    - Підніміть свої грибочки і покажіть, у кого скільки. (У кого багато грибочків, вчитель бере щоденник, щоб записати подяку).
    Категория: Украинское чтение | Добавил: ksena
    Просмотров: 1971 | Загрузок: 3

    Похожие материалы
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    ПОИСК ПО САЙТУ
    УЧИМСЯ, ИГРАЯ!
    МОИМ ПЕРВОКЛАШКАМ
    ДНЕВНИЧОК АВТОРА
    ФОРМА ВХОДА

    СЕЙЧАС НА САЙТЕ
    СЕЙЧАС НА САЙТЕ
    Онлайн всего: 3
    Гостей: 3
    Пользователей: 0

    СЕГОДНЯ БЫЛИ НА САЙТЕ:
    Ирина, штефан, атлантида, Luda7782, sckola, Innessa, yuliyadolche, мария5558, danilcka, Т@нюшк@, спорт, Irisha0813, Tori, gotmituns, antipova_, akimivleva, тіна1493, dorofeuchik
    СТАТИСТИКА
    Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
    БЫЛИ НА САЙТЕ
    free counters
    Автор сайта: Порошук Ирина ВладимировнаСделать бесплатный сайт с uCoz