Каталог файлов | Мой профиль | Регистрация | Выход | Вход                                       Вторник, 06.12.2016, 14:11 Гость  

Гость
ПОИСК ПО САЙТУ
УЧИТЕЛЬСКАЯ
РОДИТЕЛЯМ О ДЕТЯХ
ДАВАЙТЕ ОБЩАТЬСЯ!
НАГРАДА САЙТА
 Диплом ІІ степени. 2-е место в областном конкурсе сайтов педагогов
Кликни!
ЗАКАЗАТЬ!
 ПОЛУЧЕНИЕ СВИДЕТЕЛЬСТВА О ПУБЛИКАЦИЯХ
Кликни!
ВАЖНЫЙ САЙТ
</center><!-- </bc> --></td></tr></table>
<!-- </block7220> -->

<!-- <block7003> -->
<table border=
ВАЖНЫЕ САЙТЫ
 Пролетарский отдел образования г. Донецка
 Донецкая общеобразовательная школа 126
 Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
КНОПКА САЙТА
Школьный мир. Сайт учителя начальных классов Порошук Ирины Владимировны


ПОГОДА
ЛУЧШИЕ АВТОРЫ
  • Ирина
  • OlgaVasboxlbox77
  • атлантида
  • Анжеличка
  • Ленчик
  • багуся
  • Yanna
  • Linda
  • Mar1na
  • julyuv
  • Главная » Файлы » ШКОЛЬНЫЙ СУНДУЧОК » Украинское чтение

    Звук [з], [з’], позначення їх буквами Зз (зе). Конспект уроку.
    05.01.2014, 22:59

    Навчання грамоти. Читання

    Тема: Звук [з], [з’], позначення їх буквами Зз (зе). Заучування скоромовки «Бесіда на тему «Зимові розваги» 

    Мета: ознайомити учнів з буквою «З» (зе), її назвою та звуковим значенням, вчити дітей правильно артикулювати звуки [з], [з'], вправляти в читанні складів та слів з буквою «зе», продовжувати працювати над звуко-складовим аналізом слів, скоромовками, крилатими виразами, формувати в учнів навички читання текстів; Розвивати їх образне мовлення, уміння узагальнювати, зіставляти, збагачувати словниковий запас дітей, розвивати уважність, кмітливість, пам'ять, спостережливість, мовлення. Прищеплювати любов до читання.
    Обладнання:яскрава наочність,підібрані вірші,скоромовки та фразеологізми. ,таблиці.


    План
    І. Організаційний момент
    ІІ. Повторення вивченого
    1. Читання
    - Не гаймо часу, поспішаймо
    Урок скоріш розпочинаймо
    2. Бесіда вчителя
    - Дітки, подивіться, будь ласка, на малюнок і скажіть, хто це такий? (Колобок)
    - А з якої казочки цей герой? (Із казки «Колобок»)
    - А хто її написав? (Її придумав народ)
    - Правильно, тому вона і називається як? (Народною)
    - Скажіть, а з якими героями зустрічався на своєму шляху Колобок? (Із Зайчиком, Ведмедиком..)
    - А чим закінчується казка? (Колобка з’їла Лисичка)
    - Жалко вам Колобка?
    - А давайте придумаємо сьогодні свою казочку про Колобочка, тільки зустрічатися він буде не з казковими героями, а із складними завданнями. Та й Колобок в кінці нашої казочки залишиться здоровим, веселим, та ще й грамоти навчиться. А вчити його будете ви, бо ви вже багато чого знаєте.
    Отже, Колобок наш вирушає у путь і як скоро він навчиться грамоті, залежить від вас.
    3. Робота над скоромовкою
    Діти, розкажіть Колобку, що таке скоромовка?
    А яку скоромовку ви вчили на тому уроці?
    Ми носили воду в ситі,
    Та дерева не политі.
    Воду в ситі не носити,
    Саду ситом не полити.
    Молодці, тепер наш Колобок знає, що таке скоромовка, та ще й вивчив одну із них.
    4. Звуко-складовий аналіз слів
    Дмитро, Дарина
    Що означають ці слова? (Імена людей)
    А як ми напишемо іх на письмі? (З великої букви)
    Чому? (Тому що імена людей пишуться з великої літери)
    А зараз зробимо звуко-складовий аналіз слів і заодно й повчимо нашого Колобка.

    ІІІ. Вивчення нового матеріалу
    1. Виділення звуків [з], [з’]
    А зараз послухайте віршик і скажіть, з якими звуками найчастіше ви тут зустрічаєтесь?
    Зима морозна на дворі,
    Замети білі на землі
    Санчата з Зіною з розгону
    Скотились весело з гори.
    (зі звуками [з], [з’])
    - Правильно. А тепер відгадайте загадку:
    Зроду рук своїх не має,
    А узори витинає.
    (Мороз)
    Де зустрічається у цьому слові звук [з]? ( в кінці слова)
    Висновок. Так ось, якщо звук [з] стоїть в кінці слова, то вимовляється дзвінко.
    Колобок наш приморився, тому трошки давайте розвіємось, пограємо у гру «Повтори останній склад»
    2. Гра «Повтори останній склад»
    Вибігла коза-за-за-за
    Поїхали вози-зи-зи-зи
    Випасли козу- зу-зу-зу
    Ведмідь у тайзі-зі-зі-зі.
    Колобок відпочив, та й ми відпочили. А тепер наступне завдання.
    Підберіть, будь ласка слова зі звуками [з], [з'] в різних позиціях, тобто на початку слова, в середині, і в кінці слова.
    3. Підбір слова зі звуками [з], [з']
    Молодці, багато вивчив Колобок слів зі звуками [з], [з']
    4. Звуко-складовий аналіз слів
    Зіна, казати
    5. Гра «Впіймай звук»
    Молодці, навчили Колобка робити звуко-складовий аналіз слів, а тепер можна і відпочити. Граємо у гру «Впіймай звук». Приготувались?
    Зозуленько рябенька
    Пташино маленька
    Закуй мені по звичаю
    Доки в світи жити маю?
    А іще:
    Щедрий вечір, а я йду
    Сидить зайчик на сніжку,
    І я його став питати:
    -Куди іти щедрувати?
    А він мені показав,
    Ще й вушками помахав.
    А тепер треба розім’ятись.
    6. Фізхвилинка
    Ось ведмедиця іде,
    Ведмажат купать веде
    «Раз, два» - нахилились
    Із струмочка гарно вмились.
    «Три, чотири» - походили,
    Лапки у воді помили
    Похитали головою, ще й притупнули ногою.
    На «п’ять» - усі дружно встали
    І назад помандрували
    (Н. Шост)
    7. Ознайомлення з буквою «З» (зе)
    - Так з якими звуками ми сьогодні познайомились?
    Ці звуки має буква «З» (зе)
    Познайомимо Колобка з новою буквою. (Показ букви)
    Діти, а що вона вам нагадує? (цифру 3)
    Давайте вивчимо віршик про букву «З» (зе)
    На осоння змій повзе
    Вигнувсь він, як буква «зе»
    Буква «зе», як цифра три
    Щоб завчити, повтори!
    8. Робота з таблицею
    От уже навчили і віршика нашого Колобка, а тепер попрацюємо над таблицею.
    а) читання складів
    за зо зу зи зі зе
    аз оз уз из із ез
    б) читання слів
    озеро мороз звук Зіна
    озимі морозив зліва Ліза
    ознаки морозиво злива Назар
    в) виявлення ролі наголоса
    зАмок замОк
    - Чим відрізняються слова?
    - Яку роль відіграє наголос? (змінює значення слова)
    г) читання тексту
    Назар розказав казку «Коза-дереза». Зіна показала виставу до казки.
    9. Читання та тлумачення фразеологізмів
    - Що означають ці вирази?
    «Не водити за носа» (не обманювати)
    - А хто обманював Колобка, тобто «водив його за носа»? (Лисиця)
    - Що означає це вираз?
    «Не задирати носа» (не зазнаватися)
    - А хто зазнавався у казці «Колобок»? (Колобок)
    - Чому? (тому що він зрозумів, що він зумів від усіх утекти і думав, що він такий хоробрий і втече навіть від Лисички, але вона виявилась найхитрішою).
    - А як ви розумієте такий вислів?
    «Не показувати носа» (сховатися)
    - Кому потрібно було не показувати носа? (Колобку)
    - Правильно! Так би його не з'їла Лисичка.
    - Я думаю, що Колобок тепер не буде так робити, як він робив раніше і наш урок піде йому на користь.
    10. Бесіда на тему «Зимові розваги»
    - Діти, а яка зараз пора року?
    - Чим вона вам подобається? (зимовими розвагами)
    - А як ви розважаєтесь взимку?
    - Молодці, навчили Колобка розважатися.
    - А ви знаєте, що розважатися треба обережно, щоб не потрапити у небезпеку.
    - Не можна кататися на санчатах, або ковзанах біля дороги.
    - Не можна кататися на ковзанах по річці, якщо лід ще слабкий.
    - Небезпечно гуляти біля домівок, де висять бурульки.
    - Треба бути обережним на сходинках. Ось і Колобок буде тепер дотримуватися техніки безпеки взимку під час розваг.
    11. Робота над текстом «Весела зима»
    а) Читання вчителем
    б) Читання дітьми самостійно
    в) Словникова робота
    прикрасив візерунками
    замурував у лід ріки
    ковзанка
    г) Читання «ланцюжком»
    д) Запитання по тексту
    - Яка пора року настала?
    - Що зробив Мороз?
    - А що робили діти?
    е) Вибіркове читання
    - Прочитайте мені місце, де говориться про Мороз.
    - Знайдіть і прочитайте місце, де говориться про дітей.
    - От уже ми і навчили Колобка працювати з текстом.
    12. Заучування скоромовки
    Мороз Мороза водив за носа

    IV. Підсумок
    Скажіть, будь ласка, що ж сьогодні на уроці робив Колобок?
    З чим познайомився?
    Так які звуки позначає буква «З» (зе)
    Категория: Украинское чтение | Добавил: Tatjana
    Просмотров: 1074 | Загрузок: 0

    Похожие материалы
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    ПОИСК ПО САЙТУ
    УЧИМСЯ, ИГРАЯ!
    МОИМ ПЕРВОКЛАШКАМ
    ДНЕВНИЧОК АВТОРА
    ФОРМА ВХОДА

    СЕЙЧАС НА САЙТЕ
    СЕЙЧАС НА САЙТЕ
    Онлайн всего: 2
    Гостей: 2
    Пользователей: 0

    СЕГОДНЯ БЫЛИ НА САЙТЕ:
    штефан, Luda7782, SvetlanaS3731, arturmar, na-ta-chutka, done1970, poly-78, мария5558, tatyana2588, Т@нюшк@, катюха883178, Анюта1654, Irisha0813, Tori, gotmituns, antipova_, bejenartatyana
    СТАТИСТИКА
    Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!
    БЫЛИ НА САЙТЕ
    free counters
    Автор сайта: Порошук Ирина ВладимировнаСделать бесплатный сайт с uCoz